Теория деятельности: деятельностные исследования в Германии
2019. Том 15. № 1. С. 8–10
ISSN: 2191-6667
Abstracts
Общая информация
Тип материала: обзорная статья
Для цитаты: Abstracts [Электронный ресурс] // Теория деятельности: деятельностные исследования в Германии. 2019. Том 15. № 1. С. 8–10. URL: https://psyjournals.ru/journals/tatigkeitstheorie/archive/2019_n1/abstracts (дата обращения: 31.10.2024)
Фрагмент статьи
The solidified calculation by counting, the lack of thinking in the part-whole concept and the disregard for the cardinal meaning of our place-value-numbers still represent the typical features of pupils with arithmetical difficulties. Twenty years of didactic research and innovative practice have failed to solve this core problem of mathematics education.
Метрики
Просмотров
Всего: 284
В прошлом месяце: 2
В текущем месяце: 2
Скачиваний
Всего: 80
В прошлом месяце: 0
В текущем месяце: 0